לארגון נכי צה"ל דרוש/ה
מנהל/ת אגף תוכן תוכניות שיקום וקהילות
100% משרה בכפיפות למנכ"ל הארגון
ארגון נכי צה"ל שם לעצמו למטרה לשלב את פצועי ופצועות צה"ל וכוחות הביטחון במסגרות תוכניות שיקום שונות ומגוונות, כחלק מתהליך שיקומם וחזרתם לחיים מלאים כאזרחים פעילים ותורמים בחברה הישראלית.
מנהל/ת תוכניות השיקום, אחראי/ת על יציר ה ופיתוח, תכנון ו ניהול הובלת תוכניות שיקום ושירותים חברתיים לנכי צה"ל, ועידוד שילובם החברתי והקהילתי.
עבודת מטה הכוללת ניהול צוות, תקציבים ושיווק הפעילויות ובכלל כך הפעלת פעילות ותכני השיקום בבתי הלוחם.
תחומי אחריות:
1. פיתוח ויישום תוכניות שיקום:
א. שותפות בהתוויית מדיניות כלל ארגונית לניהול תחום התוכן, לרבות גיבוש סטנדרטים להפעלת השירותים וכן פיתוח מדדי איכות ותפוקה.
ב. תכנון, פיתוח והפעלה של תוכניות שיקום לנכי ופצועי מערכת הביטחון.
ג. התאמת התוכניות לצרכים ולקהילות מגוונות.
ד. בניית התוכניות והתכנים בשיתוף פעולה עם צוותים רב-תחומיים (מטפלים, פיזיותרפיסטים, עובדים סוציאליים, אנשי טיפול בטראומה וכו') כדי להבטיח טיפול הוליסטי ומקיף.
2. פיתוח ויצירת תוכן מקצועי:
א. פיתוח ויצירת תוכן חברתי שיקומי המתמקד בנכים ובצרכיהם.
ב. עבודה עם מקצוענים בתחום השיקום והבריאות ליצירת תוכן עדכני ומועיל.
ג. ארגון כנסים, הרצאות, סדנאות ופעילויות חשיפה לפעילויות העמותה.
3. תיאום, בקרה וניהול תוכניות שיקום (חברתיות וקהילתיות):
א. פיתוח והפעלת תוכניות שיקום המסייעות לנכי צה"ל, להשתלב בקהילה ולשפר את איכות חייהם.
ב. ארגון פעילויות קבוצתיות, סדנאות, אירועים ומפגשים שנועדו להעצים את תחושת השייכות של הנכים לקהילה ולארגון.
4. מעקב והערכה של תוכניות:
א. ניהול מערכות מעקב והערכה לתוכניות השיקום.
ב. בניית מערכות למעקב אחר יעדי תוכניות – ניתוח והערכה של הצלחת התוכניות השונות והמלצות לשיפורים עתידיים.
ג. מדידה של השפעת התוכניות על איכות חייהם של הנכים וביצוע התאמות בהתאם.
5 ניהול צוות עובדים, תקציבים ומשאבים:
א. ניהול צוות עובדים מקצועיים ומתנדבים העוסקים בתחום השיקום והחברה, כולל הדרכה, תמיכה מקצועית ותכנון משימות.
ב. גיוס, הכשרה והדרכת עובדים לצורך ביצוע תוכניות השיקום והפעילויות החברתיות.
ג. אחריות לניהול תקציב תוכניות השיקום והחברה, כולל פיקוח על הוצאות והכנסות.
ד. אחריות לשימוש יעיל במשאבים הקיימים והבטחת פיקוח תקציבי על פעילויות התוכניות.
דרישות התפקיד:
השכלה:
תואר שני לפחות- חובה. אוריינטציה לתחומי טיפול/שיקום- עבודה סוציאלית, פסיכולוגיה,
בריאות ציבורית או תחומים דומים.
הכשרה בתחום שיקום נכים (יתרון).
ניסיון:
א. ניסיון מוכח בניהול צוותים, פרויקטים ותקציבים, בדגש על ראייה מערכתית והוליסטית.
ב. ניסיון של לפחות 3-5 שנים בתחום השיקום או בתחום השירותים החברתיים, עם דגש על עבודה עם אוכלוסיות נכים ופצועים (יתרון)
ג. ניסיון בניהול תוכניות /פרויקטים שיקומיים, כולל יצירת תוכן והפעלת תוכניות (יתרון)
ד. ניסיון בתחום השיקום הגופני והחברתי (יתרון).
ה. שליטה גבוהה במערכות מחשוב (Office ,Excel, כלי ניהול פרויקטים).
כישורים אישיים:
א. יכולת ניהולית מצוינת, גמישות ויכולת לעבוד בסביבה דינאמית.
ב. יכולת גבוהה בתקשורת בין-אישית ויכולת עבודה עם מגוון אוכלוסיות.
ג. כישורי ארגון וניהול פרויקטים ברמה גבוהה.
ד. יצירתיות ויכולת פתרון בעיות בשטח.
ה. מחויבות למתן שירות איכותי לנכים ולפצועים.
כחלק מהליך הקבלה נדרש המועמד לעבור מבחני מיון במכון מיון.
קורות חיים יש להפנות בציון שם המשרה ל- [email protected]
אנו מודים מראש לכל הפונים, אולם רק פניות מתאימות תזכנה למענה.
המודעה פונה לנשים וגברים כאחד
דרוש/ה לקרן נכי צה"ל
מנהל/ת דיגיטל לקרן נכי צה"ל (Digital Manager)
העבודה בהיקף של 100% משרה בקרן נכי צה"ל
תיאור התפקיד:
• הובלה של אסטרטגיית שיווק דיגיטלי מותאמת למטרות הקרן, עם דגש על גיוס תרומות ברחבי העולם.
• תכנון, ניהול וביצוע של קמפיינים ממומנים ומתוכננים לגיוס תרומות דרך מגוון ערוצים דיגיטליים, כולל פלטפורמות כמו Facebook Ads, Google Ads, LinkedIn
• יצירת תוכן מותאם לשלוחות: כתיבה, עריכה וניהול תוכן דיגיטלי המיועד לכלל 14 השלוחות הבינלאומיות של הקרן, תוך התאמה תרבותית ושפתית לפי הצורך.
• עבודה בשיתוף פעולה צמוד עם מחלקת השיווק והתקשורת של הארגון בעיקר בהתאמת תכנים לקהל היעד הרלוונטי לחו"ל.
• פיקוח וניהול של כלל הנכסים הדיגיטליים של הקרן, כולל אתר האינטרנט, הרשתות החברתיות וערוצים נוספים.
• ניתוח נתונים, הפקת דוחות וביצוע אופטימיזציה שוטפת לקמפיינים דיגיטליים ולנוכחות הדיגיטלית של הקרן.
• יצירת נוכחות חזקה ומשמעותית ברשתות החברתיות, תוך הדגשת ערכי הקרן והפעילות למען נכי צה"ל.
• עבודה בצוות ובכפיפות למנהל הקרן.
דרישות התפקיד:
• ניסיון של שנתיים לפחות בניהול שיווק דיגיטלי.
• ניסיון בגיוס תרומות או בעבודה בארגונים חברתיים/ עמותות – יתרון.
• אנגלית ברמה גבוהה/ שפת אם.
• תקשורת בינאישית ויכולת עבודה בצוות.
• שליטה בעיצוב גרפי, צילום ועריכת וידאו.
• ניסיון בקמפיינים לגיוס המונים או תרומות אונליין – יתרון
• היכרות עם מערכת CRM וכלי אוטומציה שיווקיים.
• יצירתיות ויכולת לחשוב מחוץ לקופסא.
• יכולת התמודדות עם עבודה בסביבה דינמית ומרובת משימות.
קורות חיים יש להפנות בציון שם המשרה ומס' משרה – JB-27 ל- [email protected]
אנו מודים מראש לכל הפונים, אולם רק פניות מתאימות תזכנה למענה.
המודעה פונה לנשים וגברים כאחד
דרוש/ה ללשכת יו"ר הארגון
מזכיר/ה לשכת יו"ר הארגון
העבודה בהיקף של 100% משרה בלשכת יו"ר הארגון בתל אביב.
תיאור התפקיד:
• ניהול לוחות הזמנים של יו"ר הארגון וביצוע זימוני ישיבות מול ממשקים רבים.
• ריכוז חומרים ומצגות לישיבות יו"ר הארגון.
• מענה טלפוני בלשכת יו"ר הארגון.
• הסדרת אישורי כניסה, כיבוד, תשורות ועוד לישיבות יו"ר הארגון.
• קשר עם צוותי הוועדות השונות של כנסת ישראל והסדרת אישורי כניסה לנציגי הארגון.
• ניהול יומן חדר הישיבות והכנת זימונים לישיבת המזכירות הפעילה.
• מתן שירותים אדמיניסטרטיביים למנהל אגף זכויות ורווחה – ועדת רכב חריגים, ניהול יומן, ישיבות ועוד.
• שעות עבודה – 09:30 עד 17:30.
העבודה בצוות ובכפיפות למנהלת הלשכה.
דרישות התפקיד:
• ניסיון קודם ומוכח בתחום האדמיניסטרציה.
• שליטה מלאה בכל תוכנות ה- Office.
• שירותיות, יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות.
• מוסר עבודה גבוה ויכולת תפקוד טובה בסביבה מרובת ממשקים ומטלות.
• כושר ביטוי מעולה בכתב ובעל פה.
קורות חיים יש להפנות בציון שם המשרה וקוד משרה JB-25 ל- [email protected]
אנו מודים מראש לכל הפונים, אולם רק פניות מתאימות תזכנה למענה.
המודעה פונה לנשים וגברים כאחד
דרוש/ה למטה הארגון בתל אביב
מנהל/ת חשבונות
העבודה בהיקף של 100% משרה במטה הארגון בתל אביב.
תיאור התפקיד:
סיוע ברישום הפעילות הפיננסית של הארגון לרבות התאמת בנקים, תשלומים לספקים, רישום הכנסות, הוצאות ודיווחים שוטפים על פי צורך.
עבודה מול בנקים והכנת דוחות תזרים.
עבודה עם מרכזי רווח וסניפי משנה.
עבודה בסביבת תקציב שנתי, הכנת דוחות תקציב מול ביצוע לאורך השנה לפי מחלקות, סניפים,
פרויקטים ומרכזי רווח.
מתן שירות וליווי למנהלי הבתים, האגפים ולצוות העובדים.
כפיפות מקצועית וניהולית למנהלת אגף הכספים.
דרישות התפקיד:
• מנהלת חשבונות סוג 3 חובה.
• ניסיון של 3 שנים, כמנהל/ת חשבונות.
• שליטה בתוכנת priority – יתרון משמעותי.
• שליטה מלאה בתוכנות אופיס בכלל ובאקסל בפרט.
• גישה שירותית ויחסי אנוש מצוינים.
• יכולת עבודה בצוות, בדגש על סנכרון בין מחלקתי.
• יכולת עבודה תחת ריבוי משימות וממשקים במקביל.
קורות חיים יש להפנות בציון שם המשרה וקוד המשרה: JB-23 ל- [email protected]
אנו מודים מראש לכל הפונים, אולם רק פניות מתאימות תזכנה למענה.
המודעה פונה לנשים וגברים כאחד
למטה ארגון נכי צה"ל דרוש/ה
רכז/ת ליווי תחום תעסוקה והשכלה
ארגון נכי צה"ל מחפש אותך, לתחום תעסוקה והשכלה בארגון נכי צה"ל עם תשוקה לריכוז תהליכי ליווי, להצטרף לצוות בהקמה ופיתוח.
ארגון נכי צה"ל שם לעצמו למטרה לשלב את פצועי ופצועות צה"ל וכוחות הביטחון בעולם ההשכלה והתעסוקה כחלק מתהליך שיקומם וחזרתם לחיים מלאים כאזרחים פעילים ותורמים בחברה הישראלית.
התפקיד כולל תהליכי קליטה, חיזוק מוטיבציה איתור צרכים והפנייה למענה מותאם לכל פצוע.
פיתוח ובקרה על שירותים ומענים בתחומי הכוון לימודים ותעסוקה, יכולת להוות גורם מתכלל לטובת ליווי ארוך טווח כמרכיב משמעותי בתהליכי שיקום של אנשים עם פציעה פיזית ונפשית חדשה.
100% משרה בכפיפות לראש תחום תעסוקה והשכלה בארגון.
מיקום המשרה באזור המרכז עם צורך בניידות רבה ברחבי הארץ (כיומיים בשבוע).
תחומי אחריות:
• גיוס משתתפים לליווי תעסוקתי, קשר שוטף עם רכזות צעירים בארבעת בתי הלוחם.
• קליטת משתתפים לליווי, כולל ביצוע אינטייק הבנת צרכים, חיזוק מוטיבציה, יצירת קשר ואמון לטווח ארוך.
• הפניה לשירותים בהפעלת ספקים שונים )ארגונים ועצמאיים( כולל מעקב, בקרה וליווי אחר התהליכים.
• קשר ישיר ומפגשים עם ספקי שירותים, כולל יכולת לפתח מענה מותאם ולהדריך את הספקים.
• חיפוש ויצירת מענים חדשים בהתאם לצרכים שיעלו.
• שיווק תכניות ושירותים להעלאת ביקושים והתמדה של אוכלוסיית היעד
• טיפול ומעקב אחר נושאים לוגיסטיים במערכת ה- CRM כולל מילוי טפסים של המשתתפים, בניית טפסים עפ"י הצרכים ועוד.
דרישות התפקיד:
• השכלה אקדמאית – חובה. יתרון בתחומי הטיפול .
• ידע וניסיון בתחום אימון הכוון וליווי תעסוקתי/ פיתוח קריירה.
• הכרות עם תחום הטראומה- יתרון.
• הנעה והוצאה לפועל של פרויקטים.
• יכולת ניהול עצמי, כושר ארגון מעולה, ניסיון בבניית תכנית עבודה.
• מיומנויות תקשורת בין אישית גבוהות ויכולת טובה לחיבור בין אנשים וארגונים.
• יצירתיות, ראש גדול ופרואקטיביות.
• שליטה מלאה ביישומי ה- Office. שליטה גבוהה באקסל.
כחלק מהליך הקבלה נדרש/ת המועמד/ת לעבור מבחני מיון במכון מיון.
קורות חיים יש להפנות בציון שם וקוד משרה: JB-10 ל- [email protected]
אנו מודים מראש לכל הפונים, אולם רק פניות מתאימות תזכנה למענה.
המודעה פונה לנשים וגברים כאחד