halochem 288
זה כן עסק | הלוחם 45 | הלוחם תשפ״ב 2022 יולי-אוגוסט חיים ליפא נכה צה"ל, יועץ עסקי, GPS- מפתח מודל ה האנושי לשדרוג הפוטנציאל של המוח 053-6998885
[email protected] המותג: אני בדרך לעצמאות עסקית הצעד החשוב ביותר הוא מיתוג עצמי נכון ומדויק ב הכריזו על טום 1996- ספר השיאים של גינס ב פיטרס כיועץ השיווק, הפרסום והניהול הטוב והיקר ביותר בעולם. פיטרס טבע את הביטוי "מיתוג עצמי" ודחק בכולם ללמוד מהתנהלותם של המותגים הגדולים. מיתוג עצמי הוא דרך חיים הכרחית בעולם תעסוקתי וכלכלי משתנה. פרסום ומיתוג עצמי הם גם העקרונות המובילים את הרשתות החברתיות. היום אפשר לדעת הכול על כולם ולשדר את מה שחשוב לנו להבליט. אם בעבר היינו עושים גוגל על מי שרצינו לפגוש או להעסיק, היום נוכל לראות ברשת החברתית את כל החיים שלו או שלה או אולי את החיים שהיו רוצים שיהיו להם. למצוא את הדבר המיוחד של הסופרת אמילי וופניק, שזכתה TED בהרצאת מיליון צפיות, היא מזכירה לנו את השאלה 4- ליותר מ ששואלים ילדים "מה תרצו להיות כשתהיו גדולים?" השאלה מחייבת אותנו למצוא את הדבר המיוחד המתאים לכל אחד מאיתנו, משהו שיהיה בעל ערך בעולם שבו מקומות עבודה משתנים כל הזמן ומכונות חכמות משתלטות על מקומות העבודה שלנו. השיח על מיתוג עצמי בעולם משתנה מקבל חשיבות רבה בעולם של חדשנות, יזמות ועריצות טכנולוגית. אנחנו חייבים לשאול את השאלות ששואלים המותגים הגדולים: מה מיוחד בנו? במה אנו שונים? מה היתרון היחסי שלנו על פני המתחרים? מה החזון שלנו? יש לי ואין לאחרים הדבר שאנו מיוחדים בו ויודעים לעשותו היטב גורם לנו סיפוק וגאוות יחידה. אמנות המיתוג האישי היא היכולת למנף ולהעצים את מה שקרוב לליבנו, את מה שאנחנו הכי טובים בו, מה שגורם לנו להיות מיוחדים, משהו שיש לנו ואין לאחרים. מי שלא ילמד למתג את עצמו, מבטיח לעצמו חיים קשים. זוהי ערכת ההישרדות הנדרשת בעת הזאת לחברות, לארגונים, לעסקים קטנים וגדולים. נחישות, התלהבות ויצירתיות כדי להתחיל למתג כדאי להתחבר ראשית לדבר שאוהבים ויודעים לעשות הכי טוב. לדבר שגורם שמחה ואושר כאשר עושים אותו. מכאן אפשר להתאים אותו לתוצר כלשהו, למשהו שאנשים צריכים בעת הזאת. כעת הגיע הזמן לדייק, לשכלל ולחזור על המסרים השיווקיים שוב ושוב. חייבים לדבוק בנחישות, בהתלהבות וביצירתיות בשאלה מהו השירות המיוחד או התוצר שאנחנו טובים בהם ושבזכותם נעניק ערך ללקוחות שלנו. מחשבים מסלול מחדש צריך גם להתחשב בקצב המטורף של העולם החדש ולהיות מסוגלים להיות גמישים ולהסתגל לשינויים שעידן הקורונה כפה עלינו. מה שאנחנו טובים בו היום, אולי לא יהיה רלוונטי או חשוב בעוד שנה או שנתיים, ולכן יש לפעול כאן ועכשיו. העולם נע במהירות, המידע מכפיל את עצמו כל כמה שבועות וחייבים להיות ערים. בכל פעם שתחשבו מסלול מחדש תקפידו ליצור שונות ובולטות, תיצרו רשת ענפה של קשרים בארץ ובעולם ותתחברו לאנשים המעוררים בכם השראה. מצוינות היא גישה מתגו את עצמכם ברשת כאנשים רציניים ומיוחדים והקפידו להבליט את המיוחדות שבכם. לא כדאי לעשות מעשי קונדס כדי לרצות את החברה, כי הרשת לא שוכחת ולא סולחת. כדאי לספק לקהל היעד שלכם בדיוק את מה שהם רוצים וזקוקים לו ולשאול אותם תמיד אם הם מרוצים ממה שיש לכם להציע להם. חשוב לשמור על קשר ארוך עם הלקוחות והחברים שלכם ברשת ולבנות אמון וכבוד הדדי. תבחנו שוב ושוב את הערך והתוצר שאתם מציעים ללקוחות או למעסיקים שלכם ובמיוחד את הנאמנות, המחויבות וההתלהבות. תתרמו לקהילה ולחברה ותקפידו לסייע בצמצום פערים ושוויון הזדמנויות. במסע למיתוג אישי ולמיוחדות לא מחפשים שלמות, אלא דווקא דיוק ומצוינות. מצוינות היא גישה ולא תוצאה, היא מאפשרת לנו לקבל גם את הכישלונות שבדרך ונותנת מקום לתיקון ולמידה. בעזרת דבקות במשימה, נחישות והתמדה נוכל למצוא את הדבר המיוחד שלנו ולהיות מיוחדים ומשמעותיים בעולם משתנה ודינמי.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjA0NTc0